וּשְׁנֵי חַיֵּי עַמְרָם שֶׁבַע וּשְׁלֹשִׁים וּמְאַת שָׁנָה
צוואת וחזון עמרם בן קהת
פרשגן כתב מלי חזות עמרם בר קהת בר לוי כול די
אחוי לבנוהי ודי פקד אנון ביום מותה בשנת מאה
ותלתין ושת היא שנתא דיי מותה בשנת מאה וחמשין
ותרתין לגלות ישראל למצרין ואף עבר
עלוהי ושלח וקרא לעוזיאל אחוהי זעירא ואסב
להה למרים ברתה לאנתה ברת תלתין שנין ועבד משתותה
שבעה יומין ואכל ואשתי במשתותה וחדי אדין
כדיי אשתציו יומי משתותא שלח קרא לאהרון
לברה כמא בר שנין עשרין ואמר לה קרי לי ברי
למלאכיה אחיכון מן בית
ממרך ונתן לך
דרי עלמין ונתן לך חכמה
מיהוסף לך
בחיר אל תהוה ומלאך אל תתקרה
תעבד בארעא דא ודין חסין ת
והן לה שמך לכל מע
כל דרי עלמין
בה תעבד
תכשר
ממרך ונתן לך
דרי עלמין ונתן לך חכמה
מ יהוסף לך
בחיר אל תהוה ומלאך אל תתקרה
תעבד בארעא דא ודין חסין ת
והן לה שמך לכל מע
כל דרי עלמין
בה תעבד
תכשר
רדי אבהתהון ושבקוני אבי קהת ולמבנה ולמסבב להון
וכל צרכיהון מן ארע כנען עד אנחנה בנין וקרבא
אהוה בין פלשת למצרין ונצח
אל כן לא קרבא בין מצרין לכנען ולפלשת
ובכלל דן יוכבד אנתתי הות רחיקה מני בארע מצרין ו
מטרתי די עמי לא הות ת ואנה אנתה אחרי לי לא
נסבת ונשין
תגר רב ושאלת אנון אנתון מן די כדן משלטין עלי
ואמרין ליי אנחנא כן שליטין
ושליטין על כל בני אדם ואמרו לי במן מנא אנתה בעה
הלאשתלטה והא נטלת עיני וחזית וחד מנהון חזוה חשל
לכפתן וכל לבושה צבענין וחשיך חשוך אנפוהי
ואחרנא חזית והא
בחזוה ואנפיהי חעכון ומכסה בלבוש
ש שלחדה ומן על עינוהי
אנה שליט על
מנה ושש
על כל בני נהורא אשלטת ושאלתה ואמרת לה מא
אנתה מתקרא ומא אנון שמהתך וענה ואמר לי
יתלתה שמהן די לי
יתתוב לעמך
לכלהון ולהוא
אבכל שנאין אן די
תעבד לעמך וחדוה
אדין כאלין
עדבך אנה ברי
מלכא
שניא בהה
הכלא למבכין
תי אנה ו
לה ועניך
לך לבב מב
בשלם בין חייא
עותק שני לצוואת עמרם
קהת תמן למקם ולמעמרא ולמבנא קבריא די אבהתנא
וסלקו עמנא גברין שגיאין מן בני דודי כחדא כול
גבר ומן עבדתנא שגי לחדא עד יתקברון מתין בשנת רישי
ברשותי כדי הות שמועת קרב מבהלה תאבה חבורתנא לארע מצרין וסלקת למקבר להון
לעובע ולה בנו קבריא די אבהתהון ושבקוני אבי קהת
ואנתי יוכבד למקם ולמבנה ולמסב להון כול צרכיהון מן ארע כנען ועמרנא בחברון
עד אנחנא בנין וקרבא הוא בין פלשת למצרין ונצחו פלשת וכנען על מצרין
ואחידו גבולי מצרין ולא איתי אפשר לאנתתי יוכבד די תאתה מן מצרין לכנען
שנין ארבעין וחדא ולא הוינה יכלין למתב למצרין
על כן לא קרבא
בין מצרין לכנען ולפלשת ובכול דן יוכבד אנתי הות רחיקה מני בארע מצרין
מטרת די עמי לא הות ואנה אנתה אחרי לי לא נסבת
ונשין כולא די אתוב למצרין בשלם ואחזה אנפי אנתתי
ומשתכל הוית במלאכין עירין די חזית
בחזוי חזוה די חלמא א והא תרין דאנין עלי ואמרין
דילוהי
ואחדין עלי תגר רב ושאלת אנון אנתון מן די כדן משלטין עלי
ואמרין ליי אנחנה כן שליטין
ושליטין על כול בני אדם ואמרו לי במן מנא אנתה בעה לאשתלטה
והא נטלת עיני וחזית
תדי וחד מנהון חזוה חשל כפתן וכול לבושה צבענין וחשיך חשוך אנפוהי
ואחרנא חזית והא ל בחזוה ואנפיוה העכן ומכסה בלבוש
לחדה ומעל עינוהיי
משלט עליך
עירא דן מן הוא ואמר לי הדן מתקרא
אומלכי רשע ואמרת מראי מא שלטן
חשיכה וכל עבדה חשיך ובחשוכה הוא דבר
אנתה חזה והוא משלט על כול חשוכה ואנה
מן מצליא עד ארעיא אנה שליט על כול נהורא וכול
לרא אשלטת ושאלתה
ענה ואמר לי תלתה שמהן
עותק שלישי
בשנת מאה
מאה וחמשין ותרתין
ואף עבר עלוהי ושלח
לאנתה ברת תלתין שנין
בבשנת רישי ברשותי כדי הות שמועת קרבב מבהלה תאבה חבורתנא
לארע מצרין וסלקת למקבר להון לעובע ולא בנו קבריא די
אבהתהון ושבקוני אבי קהת ואנתי יוכבד למקם ולמבנה
ולמסבב להון כל צרכיהון מן ארע כנען
פצית
ומושה בנה מדבח
בהר סיני יציבא אית דבח לבקרכה רבא על מדבח נחשא
ובר ברה יתרם כהן מן כול בני עלמא באחריו הי
להוה משיח ובנוהי בתרה לכול דרי עלמין בקושטא
ואנה אתעירת מן שנת עיני וחזוא כתבת בכתב בלוחא
מן קודם נחתת מן ארע כנען והוא לי כדי אמר לי מלאכא
אמרים ומן באתרה לקחת עשר
שנין שנים ם בע הויתה
חזיון עמרם
יושב טוין
לא תהוה אסותא להון וכל ארחת
ירחקון אנון מן אסיאנהון
לא יפלטון אנון מן מותא ומן אבדנא
שלמא להוה עליכון בני ברכתא ושמחא
לכל דרי ישראל לכל עלמין
קנאת מראי חרא בי די בני צדקתא לא מהלכין בקשט אף
תתקרון כלכון בשמכון בני שקר ולא בני קשט
אנה מחוה לכון ארחא יצבתא אנה מודע לכון קשטא ארו כל בני נהורא
נהירין להון וכל בני חשוכא חשיכין להון ארו בני נהורא ישתכלון
ובכל מנדעהון צדיקין להון ובני חשוכא יתעדון
ארו כל סכל ורשיע חשיך וכל חכים וקשיט נהיר ארו כל בני נהורא
לנהורא ל תמימותא נעימתא ולשלמא בבדינא רבא יהכון וכל בני חשוכא לחשוכא למותא
ולאבדנא יהכון ביומא דנה תנהר לעמא נהירותא ואחוי להון די
ואודעו ון מן חשוכא ארו כל בני נהורא
וכל בני חשוכה וכל בני נהורא
עמדין ח ליום מועד
אסותא
חור ואכל הוא ובנוהי וו ויוכבד אנתה כדי
את להא שנת עלמה אתו
עלוהי ואשכחוהי
בנוהי ובני אחוהי
ותבו בר שעתהון באתר דנה עמרם
פטר לבית עלמה כדי את כתב בכתב מלי חזותא עמרם
ומן משתותה די עוזיאל הוא חודשין
עשרא ואולד מן מריאם עמא בנין תלתא למישאל ולאליצפן
ולסתרי ונסב חור לאנתה ברת
ואולד מנה לאור ואהרון נסב לה לאנתה אלישבע ואולד
מנה ארבעא בנין לנדב ולאביהוא ולאלעזר ולאיתמר